Termékismertető

Típushajtómű-sorozataink rendszerét a korszerű méretezési eljárások alapján tervezett építőszekrény-elv jellemzi. A tengelytáv és az áttételsor méretezése az R10 Renard-sor szerint történik.

Ennek köszönhetően hajtóműveink egymással igény szerint összeépíthetőek, így igen széles áttétel és nyomatéktartomány érhető el. Az építőszekrényelvből adódóan a hajtóművekkel akár egyedi elrendezés és speciális kialakítás is megvalósítható.

Műszaki adatok:

  • Tengelytávsorozat: 50; 63; 80; 100; 125; 160; 200.
  • Áttétel alapsorozat: 6,3; 8; 10; 12,5; 16; 20; 25; 31,5; 40; 50.
  • Névleges áttételtartomány:  6,3 – 2000 1/min;
  • Névleges nyomatéktartomány: 90 – 5000 Nm;
  • Merev szerkezetet biztosító szürkeöntvényház;
  • Edzett fogaskerekek; köszörült felületű illeszkedő tengelyvégek;
  • Merülő olajzás;
  • Ventillátorhűtés – villanymotorral szerelt hajtóművek esetén;
  • Kötetlen forgásirány, a hajtóművek oda-vissza járathatók;
  • Kívül-belül olaj- és korrózióálló festés;

Hajtóműveink általában nem önzáróak, mivel a legtöbb esetben a leállításkor biztosítani kell a megfelelő kifutási időt a túlterhelés megakadályozása miatt.

Igény szerint készítünk önzáró csigahajtóműveket azzal a megkötéssel, hogy az önzáró kivitel nem helyettesíti a féket, vagy a visszafutásgátlót, mivel a rázkódások és a remegések az önzárást megszüntetik.

Fontos: előfordulhat olyan eset, amikor a kiválasztott hajtómű éppen megfelelő az adott igénybevételhez. Ilyenkor célszerű inkább egy lépcsővel erősebb hajtóművet választani még akkor is, ha ez pillanatnyilag drágább megoldásnak is tűnik. Szinte biztos, hogy hosszú távon ez lesz az olcsóbb.